Hur svårt kan det vara?

publicerat i Allmänt;
Är nu halvvägs igenom PT-utbildningen med Fustra och som väntat är det en hektisk period. Jag har inte orkat lägga lika mycket krut på min så viktiga mindfullness och återhämtning, MEN då jag vet att det är under en begränsad tid kan jag slappna av mer. Jag lär mig så mycket nytt just nu som jag aldrig trodde att jag skulle orka med men det går riktigt bra och jag hoppas att det kommer att hålla i sig.
 
Just nu tragglar jag övningar för att kunna använda på mina framtida kunder och jag kan bara konstatera att det ser lättare ut på papper än det är i verkligheten... OM man gör det rätt det vill säga!
Ta bara en så "enkel" övning som plankan, hur svårt kan det vara?
 
Såhär tyckte jag en stabil planka såg ut innan jag fick prova på en korrekt utförd sådan.
 Inte helt perfekt men väldigt mycket bättre. Svanken är borta och hela bålen är inkopplad på rätt sätt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av 😃Mamma M:

❤️Du är så duktig Anna❤️Jag kör plankan så mycket som bara den❤️Älskar dig ungen😘Mamma M

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Anna! Vilken fin underbar människa du är!! Du ger så mycket av dig själv som tränare. Du ger oss så mycket energi o glädje.. Tack! /Malin o Ingrid

Svar: Tack va fina ni är! Ni ger mig mer inspiration och glädje med genom att vara er! Kramar! p.s hoppas det känns bättre Ingrid!
Anna Hamrén

Kommentera inlägget här :