Trött och sleten!

publicerat i Allmänt;
Har lust att skriva om hur bra kost och träningsprogrammet gått och hur duktig jag varit som tränat varje dag och hur bra jag mår. MEN då skulle jag ljuga. Är helt slut efter förra veckans jobb, plugg och sociala aktiviteter och jag har varken hållt mig till kostplanen eller eller tränat som jag lovat mig själv. Jag är trött och sleten och orkar helt enkelt inte!
 
Jag har borden och måsten som står mig upp i halsen och den stygga rösten gör sig påmind idag. Det är sådana här dagar som jag bara vill dra täcket över huvudet och vakna en dag då solen skiner, jag är pigg och har en massa energi.
 
Så varför skall jag skriva om nåt sånt här tråkigt? Älskar inte samhället glada, hurtiga vinnare som vet precis vad dom vill och tränar oavsätt om det öser ner eller har ett brutet ben? Kanske, kanske inte, vad vet jag?  Jag vet bara att jag är en vanlig människa med dåliga dagar och en vacklande disciplin. Så hur tar jag mig ur en dag som den här? Jag tar några djupa andetag, äter bättre, och väntar helt enkelt på imorgon, för idag orkar jag inte ens peppa mig själv;-)
 
Pinne, block, matta och pärmen med fustra-övningar...såhär ser det ut när jag övar för att bli PT;-)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Jag vet iallafall att du gjorde min dag idag Anna! Alltid lika mysigt att ses! Love ya!

Kommentera inlägget här :