Vecka 3 avklarad med nöd och näppe

publicerat i Allmänt;
Tredje veckan var mindre rolig än de första två med kost och träningsprogrammet. Jag har känt mig krasslig från och till samt att plugg, bröllopsplanering och jobb har tagit på krafterna. Jag vet rent intellektuellt att jag har tagit på mig lite för mycket under en begränsad tid men samtidigt säger viljan att jag kan köra på. Det är i det här stunderna det är så underbart att kunna prata med en gammal vän som känner en utan och innan och som kan visa mig hur jag kan tänka annorlunda när jag själv inte ser hur jag skall göra det. Tack! Du vet vem du är ;-)
 
Resultat vecka 3: Har gått ner ytterligare några centimeter och jag känner mig starkare i hela kroppen! Även om jag inte orkade köra konditionspassen för veckan genomförde jag alla styrketpassen.
 
Nu väntar min PT-utbildning på FUSTRA om några dagar och jag har mycket att se fram emot! Skall bara ta ett steg tillbaka och komma ihåg att hälsan går först vad som än händer!
 
 
Älskar Eva Longorias frisyr på den här bilden och skulle gärna vilja ha den till bröllopet!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av 😃Mamma M:

👍Du fixar detta hjärtat😘

Svar: Tack!;-)
Anna Hamrén

Kommentera inlägget här :